måndag 9 april 2012

Tänkvärt

This is me.....
Känner mig sviken eller ska jag skriva ...Besviken...
Jag är som jag är men jag varken  dömmer eller snackar skit bakom ryggen på någon,
Jag är öppen å ärlig så näst in på bara huden.....
Så varför ska jag då behöva få skit kastat på mig få höra att jag ska öppna mina ögon för mig å mitt liv för utomstående inte orkar stå å se på ......(vad är  det ni inte vill se ?)
Om någon som vet om öppna ögon så är det JAG...
Jag vet mycket väl att jag är så långt ifrån perfekt man kan komma ...Men jag är ändå den som mer än gärna bjuder av mig sj mitt hjärta å familj ...
Jag ber alldrig om något tillbaka ...Men nu vill jag bara be om att döm mig ej för mina misstag prata inte bakom ryggen på mig å behandla mig som om jag inget är värd bara för NI har era åsikter...Visst ska ni ha dom men ta då reda på sanning å fakta först,,,,
Ärligt tror jag inte nån vet hur jag har det ,,,jag kämpar varje dag att ta mig vidare jag har dagar veckor månader då jag bara faller ...Å förstå mig rätt...Jag tror inte någon av er som dömmer mig vet hur det känns.....Jag har alltid tagit mig upp igen utan medcinsk eller psykologisk hjälp...Så snälla förstå mig rätt innan ni dömmer mig.....Fråg mig om mitt liv om du vill veta varför jag gör å mår som jag gör ibland ...Snälla bara fråga mig hur det känns att falla.....Snälla gör det innan ni dömmer mig för nått jag inte behöver förtjäna alls att höra att jag är.....
Jag är jag...
Förstå mig bara rätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar