tisdag 17 april 2012

Längtan.....

Längtan e stor å förvirringen total.......

Ja så var ja här åter igen tankeverksamheten är total vet varke ut eller in ...
Trots alla försök jag gjort å sagt så vet vi ju fortfarande inte efter ett flera timmars prat under natten ,,så blev inga beslut sagda eller tagna du lämnar mig igen en vecka i ovisshet igen med ett  enkelt hej då på morgonen ...
Du säger att du inte bryr dig å jag ska göra som jag sj vill ...
Du säger att allt du gör är av väl vilja men i slutändan e det skit jag får ?
Du säger att  du finns här brövid mig men jag känner mig överkörd?
Du säger att du älskar mig men varför får jag ingen känsla i orden ?
Jag har ingen tillit till dig å du vet varför ....
Jag säger till dig hur jag mår å känner ..DU säger Nä det gör du inte alls ??? Hur kan du veta hur jag mår på insidan???
Du vet oxå så väl vad jag vart med om hur mitt liv sett ut å varför jag är som jag är.....
MEN...vad vet jag om dig????
Känner jag dig egenteligen ???
Om du vill så gärna ha mig i ditt liv så kanske det e dax att börja visa det ,för jag glider bara mer å mer ifrån ..........
Jag längtar bort ...
Bort från allt..... Ta en låång skön semester bara jag å mina underbara barn ...Så långt bort det bara går att komma.
Få en ordentlig paus från denna .........vardag?....
Min längtan är stor.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar