lördag 7 april 2012

Soliga Lördag

Så var det Lördag ,å livet lever vidare .....Eller hur man nu ska förklar sig på ett villset sätt,,,
Nå väl man tänk för mycke iaf ...Man kanske skulle börja med någon slags minnes grubbel utrännsning av hjärna ,,,undras om he skull funka ???..Ler..
Nå ja igår var det ev väldans lååång Fredag alltså långfredag ..skratt.. Hade min mor å systrar å familjer på påskmiddag å mycket trevligt var det ...Å min matlagning å meny fick ett godkänt iaf å det e ju inte illa =)
Idag jaaa så e det ju som sagt Lördag Å solen värmer å e på topp ...så jag ska nog ta min barna skara å bege oss ut i någon lekpark kanske ta me en pcknik korg eller  nå liknade.....
Så denna påsk helg som inte riktigt är över än =)...Men en lugn skön sådan sj med mina små goaa hulliganer ska vi bara fortsätta å må å bara å mysa å ta hand om varandra jag å mina kidz =)
Dom helar verkligen sin mammas hjärta till fullo finns inget annat som kan ge mig såååå otroligt mycket kärlek som dom <3
men nu beger vi oss ut i solen så ha en trevlig lördag allesammens .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar