måndag 11 juni 2012

Sjuk som vanligt....

Ja så var vi inne i Juni månad men regnet det bara öser ner å solen skiner STORT med sin frånvaro ....
Sj e ja sjuk som vanligt känns det som ..Astman allergin vill inte alls va på min sida å lungorna e igentäppta så det heter duga ...
Nå väl snart så ska det väl ge med sig ???
Man ork ju int gå runt å va sjuk hela tiden å gå runt å grubbla så gör saker å tiing inte bättre heller....
Så jag har bestämt mig att jag ska må bra å göra det jag vill å gå mina vägar varför ska jag styras av andra å andras åsikter å dömmanden ...Jag e jag å jag tänker förbli det tänker inte bry mig längre vad ni andra tycker tänker å tror om mig ....
Ta reda på fakta innan ni snackar bakom min rygg å ta det med mig å ingen anna det skit snack som enbart ni sj tror på ,,,,,
Så nu förutom min astma så ska jag va jag å jag ska må bra ......
Thats it punkt slut,,,,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar